Loading...

Korporatīvās reputācijas veidošana


There is no advertisement as powerful as a positive reputation traveling fast.

Brian Koslow
Pētījumi liecina, ka mūsdienās patērētāji arvien kritiskāk vērtē uzņēmuma darbību. Samazinājies ir patērētāju uzticības indekss uzņēmuma kompetences novērtējumam. Mūsdienu biznesa vidē klientiem un sadarbības partneriem vairs nepietiek ar izdevīgu cenu vai motivējošu atlaižu politiku. Tie meklē partneri ar augstu korporatīvo reputāciju.
Mūsu aģentūra palīdzēs:
• noteikt uzņēmuma vai nozares reputācijas apdraudējumus;
• definēt mērķa grupas, kuras pozitīvi vai negatīvi ietekmē uzņēmuma vai nozares reputāciju;
• veikt pakalpojuma kvalitātes auditu;
• izpētīt mērķa grupu attieksmi, uzticības un lojalitātes koeficientu;
• definēt sasniedzamos mērķus;
• izstrādāt komunikācijas plānu uzņēmuma definēto biznesa vai komunikācijas mērķu sasniegšanai.