Loading...

Projekti

We do it with passion or not at all

Dinner in the Sky atklāšanas pasākums Jūrmalā


Klients:Pernod Ricard Latvija

Mērķis

Palielināt zīmola G.H.MUMM kopējo atpazīstamību starp esošajiem un potenciālajiem šampanieša lietotājiem, kā arī veicināt pasaules slavenā šampanieša G.H. MUMM pārdošanas apjoma pieaugumu.

Ideja

Lai veicinātu zīmola pārdošanu, atpazīstamību un zīmola atribūtu spēcināšanu, kā arī, lai piesaistītu mediju uzmanību, sasniedzot maksimāli plašu auditoriju, tika rīkots Dinner in the Sky atklāšanas pasākums VIP viesiem, kā arī īpašais mediju pusdienu pasākums 50 metru augstumā virs Jūrmalas. Vienlaikus, lai panāktu pasākuma apmeklētāju pozitīvu iesaisti caur sociāliem medijiem tika nodrošināta nepārtraukta online reportāža no notikumu vietas, kā arī DITS komunikācija Twitter un Facebook kontos.

Būtiskus sarežģījumus PR aktivitātēm, kas lika mērķa sasniegšanai pielietot dažādus radošus, nestandarta risinājumus, radīja grozījumi Alkohola aprites likumā, kuri liedz alkohola zīmola reklamēšanu arī izmantojot vides reklāmas iespējas. 

Rezultāts

Pat neraugoties uz ierobežojumiem likumdošanā, tika nodrošināta ļoti plaša publicitāte un mediju pārklājums, kā arī būtiski palielināti G.H.MUMM šampanieša pārdošanas rādītāji.