Loading...

Projekti

We do it with passion or not at all

Martell meistarklase


Klients:Pernod Ricard Latvija

Mērķis

Palielināt Martell zīmola atpazīstamību, iesakņojot patērētāju apziņā zīmola unikālās vērtības un īpašības, kas ļautu to atšķirt no konkurentu produktiem.

Ideja

Lai ļautu labāk izprast konjaka būtību, tā saderību ar ēdieniem, kā atšķirt izcilu konjaku no masu produkcijas, tika radīta Martell meistarklase, kurai kā vadītājs tika piesaistīts viens no atzītākajiem šefpavāriem Latvijā – Lauris Aleksējevs. Meistarklase pulcēja visu vadošo masu mediju pārstāvjus, žurnālistus, redaktorus un fotogrāfus, kuriem bija iespēja ne tikai piedalīties degustācijā, bet arī pašiem piedalīties konjaka ēdienu un kokteiļu tapšanā, apgūt pavārmākslu un kokteiļu gatavošanas nianses, kā arī iepazīties ar tuvāko gadu tendencēm kulinārijas un dzērienu jomās.

Pasākumam tika panākta plaša publicitāte, kura ļāva veicināt Martell zīmola atpazīstamību, kā arī palielināt tā pārdošanas apjomus.

Publikācijas