Lasīt vairāk
Sadaļa Sabiedriskās attiecības
Mūsdienās neviens vairs nešaubās – sabiedriskās attiecības jeb PR (public relations) ir ikvienas uzņēmējdarbības, sabiedriska pasākuma un publiski īstenojama projekta neatņemama sastāvdaļa. Vienkāršoti runājot, ikdienas līmenī sabiedriskās attiecības esam mēs paši – tas, kā mēs komunicējam ar draugiem, kolēģiem, kā veidojam savu publisko tēlu sociālajos tīklos un sabiedrībā. Profesionālas sabiedriskās attiecības vērstas uz konkrētas personas, personu grupas vai uzņēmuma atpazīstamības un pozitīvas reputācijas veidošanu. Vienkāršākais piemērs – dziedātāji un mūzikas grupas. Aiz pasaulslaveniem vārdiem stāv menedžmenta komanda, kur sabiedriskās attiecības un to veidošana ir viens no tās darbības stūrakmeņiem.
Sabiedriskās attiecības - tas nav mārketings, kura uzdevums ir palīdzēt kādai precei vai pakalpojumam veiksmīgi iekļūt tirgū. Sabiedriskās attiecības ir pasākumu kopums, kas veido konkrēta uzņēmuma tēlu sabiedrībā, tas ir rīks savstarpējas sapratnes un labvēlīgu attiecību veidošanai plānoti un ilgtermiņā. Tas ir strukturēts plāns, rūpīgi izveidota stratēģija, ko kopīgi, soli pa solim, īstenojam ciešā sadarbībā ar klientu. Ir jābūt gataviem negaidītām situācijām, jo reālajā dzīvē plāni mēdz mainīties. Mums vienmēr būs padomā plāns B – jau iepriekš izanalizēts un izdomātās situācijās „izspēlēts”. Profesionālim jābūt gatavam arī plānam C. Veidojot sabiedriskās attiecības, kļūdu iespējamība tiek samazināta līdz minimumam (lai arī kļūdīties ir cilvēcīgi).
Mūsu aģentūra piedāvā - izstrādāt un realizēt pilnu sabiedrisko attiecību veidošanas stratēģiju atbilstoši klienta vajadzībām.
Mūsu priekšrocības – netradicionāla pieeja PR rīku izmantošanā, kas konkrētā projekta ietvaros veidotās sabiedriskās attiecības padarīs unikālas, atraktīvas un uzmanību piesaistošas. Mūsu rokās ir instrumenti, kas palīdzēs klienta vēstījumam sasniegt vēlamo mērķauditoriju un liks tai atbilstoši reaģēt.
PR stratēģijas ietvaros piedāvājam: