Mērķis
Stiprināt Absolut zīmola saikni ar mērķauditoriju, veidojot atšķirību zīmola uztverē no galvenajiem konkurentiem. Vienlaikus stiprināt Absolut saistību ar mākslu gan globāli, gan lokāli, nodrošinot zīmolam plašu publicitāti.
Ideja
Par godu Endija Vorhola 1986. gadā radītājai gleznai, veltītai Absolut zīmolam tika radīts 3 pasākumu cikls. Pasākuma ietvaros Latvijā populāri cilvēki no dažādām jomām, radīja Endija Vorhola stilā izpildītu gleznu kolekciju, kura tika prezentēta īpašajā Endija Vorhola daiļradei veltītajā grand opening pasākumā, un kura vēlāk jau bija pieejama un apskatāma ikvienam tirdzniecības, izklaides un modes centra Rīga Plaza apmeklētājam.
Pasākuma vajadzībām tika pilnībā pārbūvēta Rīgas Mākslas telpa, radot dekorācijas un dizainu pop art stilā. Tika radīti zīmolvedības priekšmeti, īpaša mākslinieciskā programma, skatuves un gaismas risinājumi, kā arī dokumentālās filmas un projekcijas veltītas Endija Vorhola daiļradei un tā sadarbībai ar Absolut zīmolu.
Rezultāts
Projekts tapa sadarbībā ar Endija Vorhola fondu Ņujorkā, kura ietvaros Rīga tika izvēlēta kā viena no pasaules metropolēm, kurā šis ekskluzīvais pasākums norisināsies.
Pateicoties plašai publicitātei, tika palielināti Absolut pārdošanas rādītāji, stiprinātas Absolut pozīcijas tirgū, kā arī zīmola saikne ar laikmetīgo mākslu.