- Neordināra laikmetīgās mākslas izstāde, kurā caur līdz šim neredzētu un vieglu formu tiek runāts par senioru diskrimināciju uz vecuma pamata. Modeļu lomā iejūtas parasti iedzīvotāji - seniori vecumā 60 - 93 tos prezentējot vairāk kā modes ikonas nevis cilvēkus dzīves norietā.
- Projekta “Skats uz pasauli” mērķis bija radīt inovatīvu, digitālu mākslas galeriju un izstādi. To izstaigājot ikvienam jaunietim būtu unikāla iespēja salīdzināt dažādu kultūras jomu personību skatu uz pasauli (piemēram, komponista skatījumu ar teātra režisora), radīšanas procesu un mākslinieka ikdienu. Neizpušķojot, bet atklājot tās realitāti.
- Multimediāla izstāde veltīta vienai no lielākajām Latvijas vērtībām, tās dabai, tika projicēta īpaši veidotā 45 metru garā tunelī. Daba kā elements tika izvēlēts, lai akcentētu ne tikai vienu no Latvijas lielākajām vērtībām, bet arī dabas sasaisti ar cilvēku un tā gara darbiem, uzsverot, ka cilvēks un daba ir divas nesaraujamas sastāvdaļas. Cilvēks nevar kontrolēt dabu, bet var pastāvēt un dzīvot līdzās, iedvesmoties no tās mūžībai. Izstādes displejs sastāvēja no celiņa, kas tika pārklāts ar reālā laikā atveidotu (dzīvu, kustīgu) floru un Latvijas dabas ainavām. Ceriņi, ķiršu ziedi, rapšu lauki, krāsainu ziedlapu kaskādes saulgriežu pievakarē, kas pamazām pazūd, lai atbrīvotu vietu jauniem ziedu pumpuriem, jaunām sezonām. Šāda forma ļāva ne tikai saglabāt cikliskumu, atspoguļojot dabas mainību un katras sezonas pievilcīgumu, bet arī savstarpēji savijot kustības, skaņas, gaismas, animācijas efektus un mūsdienu digitālo tehnoloģiju sniegtās iespējas, izstāde ļāva attīstīt katra pasākuma dalībnieka iztēli un ieslēgt līdzpārdzīvošanas, emocionālos sensorus.
- Klients
- PERNOD RICARD
Mērķis Stiprināt Absolut zīmola saikni ar mērķauditoriju, veidojot atšķirību zīmola uztverē no galvenajiem konkurentiem. Vienlaikus stiprināt Absolut saistību ar mākslu gan globāli, gan lokāli, nodrošinot zīmolam plašu publicitāti. Ideja Par godu Endija Vorhola 1986. gadā radītājai gleznai, veltītai Absolut zīmolam tika radīts 3 pasākumu cikls. Pasākuma ietvaros Latvijā populāri cilvēki no dažādām jomām, radīja Endija Vorhola stilā izpildītu gleznu kolekciju, kura tika prezentēta īpašajā Endija Vorhola daiļradei veltītajā grand opening pasākumā, un kura vēlāk jau bija pieejama un apskatāma ikvienam tirdzniecības, izklaides un modes centra Rīga Plaza apmeklētājam. Pasākuma vajadzībām tika pilnībā pārbūvēta Rīgas Mākslas telpa, radot dekorācijas un dizainu pop art stilā. Tika radīti zīmolvedības priekšmeti, īpaša mākslinieciskā programma, skatuves un gaismas risinājumi, kā arī dokumentālās filmas un projekcijas veltītas Endija Vorhola daiļradei un tā sadarbībai ar Absolut zīmolu. Rezultāts Projekts tapa sadarbībā ar Endija Vorhola fondu Ņujorkā, kura ietvaros Rīga tika izvēlēta kā viena no pasaules metropolēm, kurā šis ekskluzīvais pasākums […]- Klients
- PERNOD RICARD
Mērķis Stiprināt Absolut zīmola saikni ar mērķauditoriju, veidojot atšķirību zīmola uztverē no galvenajiem konkurentiem. Vienlaikus stiprināt Absolut saistību ar mākslu gan globāli, gan lokāli, nodrošinot zīmolam plašu publicitāti. Ideja Par godu Endija Vorhola 1986. gadā radītājai gleznai, veltītai Absolut zīmolam tika radīts 3 pasākumu cikls. Pasākuma ietvaros Latvijā populāri cilvēki no dažādām jomām, radīja Endija Vorhola stilā izpildītu gleznu kolekciju, kura tika prezentēta īpašajā Endija Vorhola daiļradei veltītajā grand opening pasākumā, un kura vēlāk jau bija pieejama un apskatāma ikvienam tirdzniecības, izklaides un modes centra Rīga Plaza apmeklētājam. Pasākuma vajadzībām tika pilnībā pārbūvēta Rīgas Mākslas telpa, radot dekorācijas un dizainu pop art stilā. Tika radīti zīmolvedības priekšmeti, īpaša mākslinieciskā programma, skatuves un gaismas risinājumi, kā arī dokumentālās filmas un projekcijas veltītas Endija Vorhola daiļradei un tā sadarbībai ar Absolut zīmolu. Rezultāts Projekts tapa sadarbībā ar Endija Vorhola fondu Ņujorkā, kura ietvaros Rīga tika izvēlēta kā viena no pasaules metropolēm, kurā šis ekskluzīvais pasākums […]