- Klients
- GAISMAS KRASTS
- Web
- Skatīt vietni
Viena vakara ietvaros jūras krastā pulcējot simtiem neprofesionālu dejotāju tika izdejota viena īpaši šai akcijai veltīta deja. Saulei rietot dalībnieki radīja dzīvo ķēdi 7 km garumā vienā sekundē uzsākot kopdeju un iededzot gaismu kā cerības simbolu rītdienai. Pasākums apvienoja 4 paaudžu pārstāvjus no visas valsts pārsvarā bez dejot prasmes. Jaunākajai dejotājai bija tikai gads, bet vecākajai – 80.- Projekta “Skats uz pasauli” mērķis bija radīt inovatīvu, digitālu mākslas galeriju un izstādi. To izstaigājot ikvienam jaunietim būtu unikāla iespēja salīdzināt dažādu kultūras jomu personību skatu uz pasauli (piemēram, komponista skatījumu ar teātra režisora), radīšanas procesu un mākslinieka ikdienu. Neizpušķojot, bet atklājot tās realitāti.
- Noslēguma kultūras pasākuma mērķis bija sniegt tālo valstu tūroperatoriem priekšstatu par Latviju, tās unikālo dabu, Latvijas kultūrvēsturisko mantojumu, arhitektūru - vērtību kopumu, kuras ir iekļautas pat Unesco pasaules mantojumā. Paverot priekškaru uz Latvijas noslēpumu un atklājot, kas to padara tik atšķirīgu visā pasaulē.
- Latvijas Skolas soma atklāšanas pasākums “100 Latvijas stāsti 100 minūtēs", kas Arēnā Rīga kopumā pulcēja 6000 skolēnu no 110 Latvijas novadiem. Pasākumā tika apspēlēta Latvijas vēsture, kultūra, tradīcijas un vērtības šodienas skatījumā, nepieciešamība ikvienam nepārtraukti attīstīties un augt, veidojot nākotnes Latviju. Vienlaikus mērķis bija sniegt iespēju jauniešiem no visas Latvijas caur netradicionāliem risinājumiem atklāt Latvijas kultūru, mākslu un Latviju kopumā, kā iespēju un radošuma zemi, kurā idejas un sapņus var realizēt ikviens jaunietis neatkarīgi no dzīvesvietas vai sociālā stāvokļa. Pasākums “100 Latvijas stāsti 100 minūtēs” prestižajā pasaules konkursā Eventex Awards, kas tiek uzskatīts par pasākumu industrijas Oskaru, ieguva 5 godalgas, tai skaitā tika atzīts par labāko pasākumu pasaulē kategorijā “Labākais koncerts”.
- Uzvarot konkursā par tiesībām rīkot starptautiskā tūrisma foruma “Baltic Connecting 2016” noslēguma vakaru, aģentūrai “Luka” tika uzticēts gods radīt pasākumu, ar kura starpniecību tiktu prezentēts nevis uzņēmums vai organizācija, bet Latvijas valsts. Mērķis bija ambiciozs – radīt tādu pasākumu, ar kura palīdzību Ķīnas, Dienvidkorejas un Japānas valstu delegācijas tiktu pārliecinātas, ka Latvija ir tik unikāla valsts, ka to ir vērts iekļaut prioritāros tūrisma galamērķos. Projekta ietvaros tika pilnībā izstrādāta pasākuma ideja, koncepcija, scenārijs, režija. Tika izveidota īpaša koncertprogramma, teatrāls iestudējums, nodrošināti mākslinieciski un tehniski ļoti sarežģīti risinājumi, kā arī pilnībā radīta pasākuma scenogrāfija, dekorācijas un vizuālais noformējums. Pasākums guva augstu starptautisku novērtējumu un tika nominēts, kā gada labākais pasākums kategorijā "Gada labākā režija un koncepcija", iegūstot sudraba godalgu.
- Par projektu “Baltic Connecting” ir Baltijas valstu nozīmīgākais sadarbības projekts tūrisma veicināšanas jomā, kas notiek jau 10 gadus. Starptautiskā tūrisma foruma “Baltic Connecting 2016” mērķis bija veicināt Latvijas kā saistoša un daudzveidīga tūrisma galamērķa atpazīstamību tālo tirgu (ASV, Japāna, Ķīna, Dienvidkoreja) tūrisma uzņēmējiem – tūroperatoriem un tūrisma aģentūrām. Projekta ietvaros tika nodrošināta “Baltic Connecting 2016” atklāšanas pasākuma idejas, koncepcijas scenārija un režijas izstrāde un realizācija. Vienlaikus tika izstrādāta pasākuma mākslinieciskā programma, nodrošinātas dekorācijas un viss tehniskais aprīkojums augstas kvalitātes pasākuma norisei.
- Ideja Eiropas Prezidentūras ietvaros, trīs dienu garumā norisinājās starptautiska konference „Finanšu instrumenti inovācijai un uzņēmējdarbībai 2015”, kuras ietvaros tika rīkots viens no vērienīgākajiem šī gada kultūras pasākumiem „Latvijas vērtības gadalaiku griežos”. Pasākuma ideja balstījās uz faktu, ka Latvija, lai arī ir maza nācija, tai ir milzums lietu, cilvēku, vietu un objektu ar kuriem tā lepojas un, kas ir padarījis Latvijas vārdu tik mīlētu un atpazīstamu ārpus Latvijas robežām. Pasākuma ietvaros viesi tika iepazīstināti ar Latvijas vērtībām, sniedzot īsu ieskatu tajā ar ko mēs lepojamies, neatkarīgi vai tās būtu kultūras un mākslas personības vai arī gastronomiskie labumi. Vienlaikus šīs vērtības tika prezentētas cauri četriem Latvijas gadalaikiem. Šādā veidā ļaujot iepazīt Latviju un tajā mītošo tautu gada griezumā, gadalaiku griežos, dodoties īsā ceļojumā pa Latviju. Pasākumam tika pilnībā izstrādāta un realizēta ideja, scenārijs, radīts trīs stundu unikāls video materiāls, kurš tika projicēts uz sienām, radītas dekorācijas un interjers, mākslinieciskā programma u.c. […]