- Kampaņas mērķis bija veicināt sabiedrības izpratni ne tikai par ārsta - ginekologa profesiju un tā nozīmi sievietes dzīvē, bet par sievietes veselību kopumā un tās lomu demogrāfijas un valsts nākotnes kontekstā. Vienlaikus kampaņas mērķis bija atrast tos ārstus – ginekologus, kuri ar pašaizliedzīgu darbu, cilvēcisku iejūtību un profesionalitāti ir augsti novērtēti ne tikai kolēģu, bet arī savu pacienšu vidū. Pielietojot plašu iekšējās un ārējās komunikācijas instrumentāriju loku, kā arī, veicot intensīvu skaidrojošu darbu publiskajā telpā par ārsta - ginekologa lomu katras sievietes dzīvē, kampaņai tika nodrošināta plaša publicitāte un sabiedrības iesaiste.
- Par pasākumu Lai sniegtu iespēju jauniešiem no visas Latvijas atklāt Latvijas daudzveidību, sasniegumus, inovācijas, kultūru, laikmetīgo mākslu, vēsturi un tradīcijas, Arēna Rīga telpās norisinājās izstāde un daudzveidīgas radošās darbnīcas, kurās skolēni varēja kļūt par aktīviem tās dalībniekiem. Pasākuma mērķis bija palīdzēt jauniešiem atklāt Latvijas valstiskuma attīstības liecības, profesionālās mākslas un kultūras vērtības un laikmetīgās izpausmes, Latvijas dabu, kultūrainavas, zinātnes sasniegumus un inovācijas, iepazīstot skatuves mākslu, dažādus mūzikas žanrus, dizainu, tēlotājmākslu, radošās industrijas un citas kultūras un mākslas izpausmes formas. Radošo darbnīcu tapšanai tika pilnībā nodrošināti tehniskie un mākslinieciskie risinājumi, nodrošināta augstākā pasākuma drošības pakāpe, veikta 6000 jauniešu vadības plūsma u.c.
- Lai veicinātu jauniešu informētību par profesionālās izglītības un darba vidē balstītu (DVB) mācību sniegtajām iespējām, kampaņas “Dari un mācies” ietvaros tika radīta vides instalācija/izstāde “Profesiju kāpnes”, kura divu nedēļu garumā bija apskatāma Rīgas dzelzceļa stacijā.
- Mērķis Rast līdzekļus bērnu vitālo funkciju monitoru iegādei, kā arī pievērst sabiedrības uzmanību jautājuma problemātikai, radot sociālas izmaiņas sabiedrībā. Ideja Tā kā Bērnu klīniskajai universitātes slimnīcai akūti trūka pacientu novērošanas monitori, kuri veic pacientu dzīvības funkciju raksturojošo parametru mērījumus un, situācija bija tik katastrofāla, ka uz 11.nodaļām nebija pat neviena aparāta, tika radīts projekts „Bērnu dzīvei un nākotnei”. Projekta ietvaros tika sarīkota labdarības izsole, kurā tika izstādīti 16 Latvijā populāru cilvēku, no dažādām jomām, darbi, priekšmeti, lietas, kurus pēc vairāk solīšanas principa varēja iegādāties ikviens pasākuma viesis. Paralēli izsolei tika runāts ar vairākiem uzņēmumiem, kuri varētu ziedot Bērnu dzīvības novērošanas aparātu iegādei. Lai panāktu lielāku publikas iesaisti un problemātikas aktualizēšanu publiskajā telpā, tika radīta 7 video klipu sērija. Tajos, vairāki populāri cilvēki Latvijā aicina iesaistīties projektā un nepalikt vienaldzīgiem ziedojot Bērnu dzīvības novērošanas aparātu iegādei. Vienlaikus tika veidots intensīvs darbs mediju attiecību jomā, lai ikviens medijs justu savu personīgo […]
- Par kampaņu Sadarbībā ar Bērnu klīniskās universitātes slimnīcu un Bērnu slimnīcas fondu brīvprātīgi rīkota sociāla kampaņa “Nosargāsim bērnus!”. Tās mērķis bija ne tikai veicināt izpratni par tiešo un netiešo vardarbību, bet arī sekmēt sabiedrības līdziesaisti un atbildību brīžos, kad ir aizdomas par vardarbību pret bērnu. Kampaņas ietvaros tika izstrādāta komunikācijas stratēģija, komunikācijas plāns, kampaņas vizuālā identitāte, veikts proaktīvs darbs pie mediju attiecībām, reklāmas un sabiedroto piesaistes. Tādējādi nodrošinot maksimālu publicitāti un sabiedrības izpratni par aktualizējamo problēmu.
- Par kampaņu Lai veicinātu sabiedrības informētību par profesionālās izglītības iespējām un darba vidē balstītu (DVB) mācību procesa būtību, tika radīta kampaņa “Dari un mācies”, kuru atklājot, tika rīkota preses konference. Tajā piedalījās LR izglītības un zinātnes ministrs, Latvijas Darba devēju konfederācijas un Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā pārstāvji, uzņēmēji un jaunieši. Tā kā mediju attiecības bija viens no kampaņas galvenajiem instrumentiem, kampaņas norises laikā, četru mēnešu garumā, tika veikts intensīvs darbs pie mediju attiecībām, rīkojot mediju brokastis, preses brīfingus, iniciējot intervijas un veicot citas aktivitātes.
- Par projektu Lai izglītotu patērētājus par atbildīgu alkohola patēriņu, kā arī lai samazinātu to autovadītāju skaitu, kuri vada transportlīdzekli alkohola reibumā, sociālās atbildības projekta Responsib’All Day ietvaros tika izstrādāta jaunākā Wise drinking aplikācijas versija, ar kuras palīdzību var noteikt patērēto alkohola daudzumu un tā pārsniegšanas gadījumā saņemt norādes par tuvāko sabiedriskā transporta pieturas vietu vai iegūt savienojumu ar taksometra operatoru. Sociālās atbildības projekts Responsib’All Day jau piekto gadu norisinās 80 pasaules valstīs, tā mērķis ir sabiedrībā rosināt diskusiju un cīnīties pret braukšanu pie stūres alkohola reibumā, kā arī samazināt alkohola patēriņu nepilngadīgo vidū. Responsib’All Day projekta laikā visās Pernod Ricard filiālēs, sākot ar Šanhaju un Losandželosu un beidzot ar Parīzi un Rīgu, tika organizēta vairāku pasākumu virkne, piemēram, izstāde par pārmērīgas alkohola lietošanas sekām un to profilaksi, informatīvas kampaņas, kā arī forumi un izglītojošas programmas. Responsib’All Day pasākumos dalību ņēma 20 000 cilvēki no 80 pasaules valstīm. Projekta laikā tika veikts proaktīvs darbs pie mediju […]
- Statistikas dati liecina, ka Baltijas valstīs ar akni slimo vairāk kā 700 000 jauniešu. Turklāt vecumā līdz 21 gadam, ar akni slimojošo skaits sasniedz pat 80-90%. Slimība arvien tiek ielaista, jo sabiedrībā pinnes netiek uzskatītas par slimību, un tiek kultivēti mīti, ka pinnes ir pārejoša lieta, kuras nav nepieciešams ārstēt. Kā rezultātā, akne tiek ielaista, veidojas hroniska ādas patoloģija un rētošanās. Lai mainītu esošo situāciju visās Baltijas valstīs tika izstrādāta un realizēta sociāli izglītojoša kampaņa, kuras ietvaros tika veikts intensīvs darbs pie mediju attiecībām, veidoti un izplatīti reklāmas audio un drukas materiāli, radīta kampaņas mājas lapa, kā arī īpašie pasākumi, veidojot semināru ciklu un diskusijas ar tiešo mērķauditoriju. Kampaņas ietvaros izdevās panākt ne tikai veiksmīgu sadarbību ar Baltijas dermatologiem, bet arī atbildīgajām institūcijām. Kampaņa tika veiksmīgi realizēta, panākot lielu jauniešu un sabiedrības iesaisti, kā arī publicitāti. Publikācijas